Bokorysy tramvají

bokorysy zhotovil © Lubomír Kysela, koloroval © 353
(obrázky nejsou ve stejném měřítku)


Motorový vůz Křižík číslo 1 po dodání


Letní vlek číslo 53 z roku 1909 v původním stavu


Křižík číslo 1 po první změně nátěru koncem 1. světové války


Rekonstruovaný Křižík číslo 3, nátěr vzor Praha (spodek skříně krémový)


Původně letní vlek číslo 54 po rekonstrukci na uzavřený (30-tá léta)


Motorový vůz 4 v nouzovém válečném nátěru pouze základní barvou,
v této podobě sloužil v letech 1941-45 jako služební vůz


K nepoznání přestavěný motorový vůz číslo 5 jako pracovní vůz ve stavu, v jakém
byl v šedesátých letech možná spatřen na dráze Femipargyár - Puzstatárs Vasut


Maďar číslo 9 v úpravě pro převoz zemřelých s tmavě červenou spodní částí


Spolu s motorovými vozy 8-11 byl na zkoušku zapůjčen tento vlečný vůz. Vzhledem
ke komplikacím při jízdě centrem města byl záhy vrácen výrobci. PEG vůz ani neoznačila.


Maďar číslo 10 polomáčený - s jasnou červenou barvou  - cca rok 1920-25


Motorový vůz Ganz číslo 11 byl v roce 1937 rekonstruován Elektrickými podniky
města Prahy pro uvažovaný provoz na trati do Semtína. Nakonec tam byly ale zakoupeny
zcela nové vozy a jedenáctka s prodlouženým rozvorem byla většinou odstavena.


Zapůjčený motorový vůz AEG číslo 17 "Partyzán" jako služební v roce 1944. Podoba
rekonstruována podle vzpomínek Milivoje Pravce.

A nakonec bonus - ke kapitole Bonus :)


Tato stránka je součástí Stránek trolejbusu 353