Motorový vůz
Křižík číslo 1 po dodání
Letní vlek číslo 53 z roku 1909 v původním stavu
Křižík číslo 1 po první změně nátěru koncem 1. světové války
Rekonstruovaný Křižík číslo 3, nátěr vzor Praha (spodek skříně krémový)
Původně letní vlek číslo 54 po rekonstrukci na uzavřený (30-tá léta)
Motorový vůz 4 v nouzovém válečném nátěru pouze základní barvou,
v této podobě sloužil v letech 1941-45 jako služební vůz
K nepoznání přestavěný motorový vůz číslo 5 jako pracovní vůz ve stavu, v
jakém
byl v šedesátých letech možná spatřen na dráze Femipargyár - Puzstatárs Vasut
Maďar číslo 9 v úpravě pro převoz zemřelých s tmavě červenou spodní částí
Spolu s motorovými vozy 8-11 byl na zkoušku zapůjčen tento vlečný vůz.
Vzhledem
ke komplikacím při jízdě centrem města byl záhy vrácen výrobci. PEG vůz ani
neoznačila.
Maďar číslo 10 polomáčený - s jasnou červenou barvou - cca rok 1920-25
Motorový vůz Ganz číslo 11 byl v roce 1937 rekonstruován Elektrickými podniky
města Prahy pro uvažovaný provoz na trati do Semtína. Nakonec tam byly ale
zakoupeny
zcela nové vozy a jedenáctka s prodlouženým rozvorem byla většinou odstavena.
Zapůjčený motorový vůz AEG číslo 17 "Partyzán" jako služební v roce 1944.
Podoba
rekonstruována podle vzpomínek Milivoje Pravce.
A nakonec bonus - ke kapitole Bonus :)
|