Archiv stránek trolejbusu 353

Trolejbus.cz > Novinky ze stránek trolejbusu 353 > Archiv
30. července 2005 - Uhlí na silnice II a jiné
Předevčírem se v Ostravě vyklopil další náklaďák s uhlím. O tom minulém tady. Zase ta samá otázka - to jsou na tom železnice tak špatně, že se musí uhlí vozit kamiony? A ještě z Polska do Ostravy? Možná je zatím i neschopnost a nechuť ČD své služby prodat. Poslední vlečka mimo hlavní stanice na chrudimských lokálkách - do cihelny v Úhřeticích už také zase nejezdí. Kamiony jsou levnější a hlavně se mnohem jednoduše objednávají. Taky se nemusíte hádat s Drážním úřadem kvůli vlečce. To, že kamiiony jezdí do cihelny po místních silnicích, které drží pohromadě většinou jen silou vůle už nikomu nevadí. Náklaďáky se potom následně převracejí na dálnicích, bourají do rodinných domů, zabíjejí chodce a podobně. To je přece pohoda. Po sebemenší lokálce převezete vlak o několika stech tunách a nikdo o tom neví. Ach jo.

Dnes v podvečer jsem po mnoha letech využil služby linkového autobusu Connexu. Přiznám se, že kam nejede vlak autobusem nejedu a raději si vezmu auto. Ale dnes jsem auto neměl, takže jsem se projel z Pardubic na Seč busem. Vlastně to bylo zcela v pohodě, jela letos vyrobená "devítistovka", autobus byl čistej, spolucestující v pohodě, řidič jel bezpečně. Jen jedna věc trochu překvapila. Občas mi dost vadí špatně zpracované chronometráže u pardubické MHD, které vás mimo špičku někdy vysloveně nutí plazit se 20 km/h. Connex je na tom ale podobně a zřejmě stále počítá s erťáky s vleky! Na úseku Heřmanův Městec - Seč jsme totiž velmi klidnou jízdou s několika zastávkami najeli proti JŘ celých +10 minut. A to je na takovém kousku opravdu síla.

A ještě něco - malotraktor asi viděl každý, ale co malokombajn?

Malokombajn



 Kategorie: Jen tak| JR | 21:43 | odkaz

Stránky trolejbusu 353, nejen o trolejbusech - http://www.trolejbus.cz