16. října 2005 - Není čas na aktualizace
Uplynulý týden se mi nějak nepodařilo dodat nic nového na web. Takže stručný souhrn - v tendru na dodávku nových trolejbusů zvítězila Škoda Elektric s typem 24Tr. Dále v soutěži na modernizace 14Tr byl vybrán DP Plzeň, opravovat by se mělo 5 vozů + na 5 dalších má DP Plzeň opci. Od listopadu dojde k několika drobným změnám v jízdních řádech - většinou jde jen o minutové posuny. Trolejbus 371, který před pár dny přišel o čelní sklo je už opravený a v provozu. Martin_j mi dodal aktuální přehled přidělení vozů. Z trolejbusů nejsou přidělené vozy 305, 306, 307, 308, 345, 346 a 356. Vozy 305 a 306 stojí prakticky trvale na páté stopě, na oblíbeném místě nenasazovaných trolejbusů (před časem tam takhle bydlely 323+324, ještě o něco dřív 319+320). Také dvacet let starý trolejbus 307 také není nasazován, jeho bratr číslo 308 ale dostal před nedávnem nové schody a například tento pátek vyjel jako "trolejškola". Trolejbusy 345 a 356 do provozu zasahují, trolejbus 346 je zřejmě na dílně (neověřeno).
A tady přidávám dva záběry tak trochu mimo:
Sobotní ranní klid na dvoře vozovny ruší jen dodávka lehlé údržby u dispečinku
Naprosto nezajímavý pershing s osobákem u Opatovic
byl prostě jen dobře nasvícený a tak ho sem dávám taky
Sobotní ranní klid na dvoře vozovny ruší jen dodávka lehlé údržby u dispečinku
Naprosto nezajímavý pershing s osobákem u Opatovic
byl prostě jen dobře nasvícený a tak ho sem dávám taky