26. září 2006 - 353 opět provozuschopná
Dneska odpoledne byl do 9Tr číslo 353 namontován zpět generálkovaný motor kompresoru. O trochu dřiny s přesunem motoru z auta do trolejbusu jsem se podělil s kolegou jednatelem. Naše snažení dokumentují tři fotky:
foto 1 - kolega jednatel odpočívá po transportu motoru z auta
foto 2 - usazený a zapojený motor
foto 3 - první nafoukané atmosféry ve vzduchojemech
A potom tady mám jednu malou záhadu železničně - vlečkovou. Vlečka do Řempa v Černé za Bory je už léta bez provozu. Ostatně to dokládají fotky v archivu PSHŽD > Řempo. Jenže dneska jsem si náhodou všimnul, že v sousedství stavby už druhé obří logistické haly tamtéž je nedávno vyměněno pár (desítek) metrů kolejí. Sice se na ně viditelně nejezdí, ale že by snad bylo počítáno i s vykládkou ze železnice? Na to se mi zase zdá ta oprava malá. Nemáte někdo informace, jestli se chystá nějaké využití tohoto úseku vlečky nebo se ten kus opravil jen tak ?
foto 1 - kolega jednatel odpočívá po transportu motoru z auta
foto 2 - usazený a zapojený motor
foto 3 - první nafoukané atmosféry ve vzduchojemech
A potom tady mám jednu malou záhadu železničně - vlečkovou. Vlečka do Řempa v Černé za Bory je už léta bez provozu. Ostatně to dokládají fotky v archivu PSHŽD > Řempo. Jenže dneska jsem si náhodou všimnul, že v sousedství stavby už druhé obří logistické haly tamtéž je nedávno vyměněno pár (desítek) metrů kolejí. Sice se na ně viditelně nejezdí, ale že by snad bylo počítáno i s vykládkou ze železnice? Na to se mi zase zdá ta oprava malá. Nemáte někdo informace, jestli se chystá nějaké využití tohoto úseku vlečky nebo se ten kus opravil jen tak ?