5. února 2007 - 2003+2053 = 139+170
Nesmyslný nadpis znamená za a) že ztrácím schopnost něco zajímavého vymyslet a za b) to znamená, že jsem dnes jezdil šejdry. Ač jezdím od roku 2000, šejdry (neboli kurzy nepřiřazené trvale k jedné lince) se mi nějak vyhýbaly. Mimochodem slovem šejdr se v jiných dopravních podnicích označuje něco jiného, ale v DPmP je tohle označení zažité. Takže teda dneska jsem ráno na kurzu 2003 absolvoval dva spoje 912 z Dubiny k Řempu a jeden spoj na lince 25 z Dubiny do Průmyslové zóny. Mimochodem - dovolíte malou odbočku? - kdo s čtenářů si pamatuje na naše Dopravní Murphyho zákony, tak můžu aplikovat Specifický zákon o přepravě náměstků v NAD, který zní: "Náměstka vozí Metelka" na Specifický zákon o přepravě náměstků v MHD: dneska jsem vezl jednoho náměstka já, a to v té pětadvacítce . Obrázek autobusu 139 na konečné u Ronalu je tady.
Z mně neznámých příčin jsem potom na odpolední kurs 2053 dostal Citybus číslo 170 a s ním postupně odjel jeden spoj linky 12 od TMS, potom spoj na lince 25 z Průmyslové zóny na Dubinu a nakonec spoj 918/907 z Dukly na BČOV a zpět. Nic zajímavého se celý den nestalo, autobusy fungovaly, provoz v rámci jarních prázdnin byl slabší a tak alespoň ještě jedna fotka. Ukazuje, že drážní archelogie se občas dá aplikovat i na autobusovou dopravu. Tady je autobus 170 u zvolna umírajícího nepoužívaného nástupiště u TMS, které se třeba jednou stane takovým dopravně-archologickým artefaktem...
Z mně neznámých příčin jsem potom na odpolední kurs 2053 dostal Citybus číslo 170 a s ním postupně odjel jeden spoj linky 12 od TMS, potom spoj na lince 25 z Průmyslové zóny na Dubinu a nakonec spoj 918/907 z Dukly na BČOV a zpět. Nic zajímavého se celý den nestalo, autobusy fungovaly, provoz v rámci jarních prázdnin byl slabší a tak alespoň ještě jedna fotka. Ukazuje, že drážní archelogie se občas dá aplikovat i na autobusovou dopravu. Tady je autobus 170 u zvolna umírajícího nepoužívaného nástupiště u TMS, které se třeba jednou stane takovým dopravně-archologickým artefaktem...