25. března 2007 - Špionážní záběry
Především pro čtenáře autobusové přináším směs fotek z depozitáře nejmenované autobusové firmy v nejmenované vesnici. Nepokoušejte se ode mne zjstit, kde to je - ani v jakém detailním stavu autobusy jsou. Kdo to potřebuje vědět, ten to ví. Prostě přináším pouze obrazové svěděctví. Najdete jej na stránce další dopravci ve spodní části stránky. Na expediční cestu posloužila Škoda 100L, kterou koupil kolega MK. Kdybych tušil, jak pěkné to auto je, nikdy jsem mu tu nabídku nedohodil a šel bych do toho sám. Cena byla víc než dobrá a stav auta je také moc pěkný.
Zpráva z vozovny - trolejbus 348 je odstrojený k transportu na generálku do Plzně. Jeho stránku v galerii 14Tr otevřete kliknutím na obrázek. Na stranách trolejbusů 334 a 355 pak najdete foto aktuálního stavu těchto odstavených vozidel. Pokud se podle obrázků někomu zdá odstavení modernizovaného trolejbusu 334 jako špatný krok, tak se plete. I když má dnes BUSE a látkové sedačky, trolejbus je opravdu dvacet let starý a bylo to na něm - především při jízdě - výrazně poznat...
A jedna drobnost - k pozornosti stálých čtenářů doporučuji loňský archiv pardubické diskuse na K-reportu. Po delší době jsem si část přečetl a docela jsem koukal, jak se spousta věcí vyřešila a jiné zase vůbec ne. Zajímavé čtení!
Zpráva z vozovny - trolejbus 348 je odstrojený k transportu na generálku do Plzně. Jeho stránku v galerii 14Tr otevřete kliknutím na obrázek. Na stranách trolejbusů 334 a 355 pak najdete foto aktuálního stavu těchto odstavených vozidel. Pokud se podle obrázků někomu zdá odstavení modernizovaného trolejbusu 334 jako špatný krok, tak se plete. I když má dnes BUSE a látkové sedačky, trolejbus je opravdu dvacet let starý a bylo to na něm - především při jízdě - výrazně poznat...
A jedna drobnost - k pozornosti stálých čtenářů doporučuji loňský archiv pardubické diskuse na K-reportu. Po delší době jsem si část přečetl a docela jsem koukal, jak se spousta věcí vyřešila a jiné zase vůbec ne. Zajímavé čtení!