24. února 2008 - Nové nástupy s předstihem a info o 353
Zatímco dosud jsem několikrát zaspal a změny nástupů na kurzy jsem včas neaktualizoval, tentokrát jsou nástupy platné od 1.3.2008 zveřejněné s několikadenním předstihem. Najdete je na obvyklé stránce. Pokud se vám budou načítat starší verze, stačí několikrát stránku načíst znova, případně si pomoci stiskem CTRL+F5. Za zaslání nástupů děkuji kolegovi ŠK.
Aktuální info o trolejbusu 353 - minulý víkend proběhla druhá letošní brigáda - fotky a bližší info je zde. Během týdne opravil potom nejmenovaný šikovný pracovník těžké údržby relé chlazení tyristorů. Jenže trolejbusu se na hale poněkud zalíbilo... Takže ve čtvrtek se ho Petráskovi nepodařilo odvézt do klece, trolejbus se bránil i vyhazováním měnírny a mizením napětí z baterií. V pátek odpoledne jsme se proto s kolegou Lp pokusili oživit baterie, ale rozjet se nám trolejbus stejně nepovedlo. Proto byl potupně do klece zatlačen na tyči. V sobotu jsme pak s kolegou Kůnou baterky dolili a dali jsme je po půlce nabíjet malou nabíječkou. Až budou baterky v kondici, bude se dál zkoumat příčina nepojízdnosti trolejbusu.
Aktuální info o trolejbusu 353 - minulý víkend proběhla druhá letošní brigáda - fotky a bližší info je zde. Během týdne opravil potom nejmenovaný šikovný pracovník těžké údržby relé chlazení tyristorů. Jenže trolejbusu se na hale poněkud zalíbilo... Takže ve čtvrtek se ho Petráskovi nepodařilo odvézt do klece, trolejbus se bránil i vyhazováním měnírny a mizením napětí z baterií. V pátek odpoledne jsme se proto s kolegou Lp pokusili oživit baterie, ale rozjet se nám trolejbus stejně nepovedlo. Proto byl potupně do klece zatlačen na tyči. V sobotu jsme pak s kolegou Kůnou baterky dolili a dali jsme je po půlce nabíjet malou nabíječkou. Až budou baterky v kondici, bude se dál zkoumat příčina nepojízdnosti trolejbusu.