14. listopadu 2008 - S Moskvičem poprvé za hranicemi
Byl jsem tento týden vyslán na školení do Ramzové v Jeseníkách. Jako dopravní prostředek jsem si zvolil červeného Moskviče 2140 zvaného Fjodor Ivánovič, a protože cestou zpět jsem se potřeboval stavit pro nějaké věci v Náchodě, zvolil jsem trasu která se nabízela jako nejideálnější. Tedy z Jeseníků přes Javorník ve Slezku do Polska a tam přes Klodzko do Náchoda. Celkem jsem ujel s Moskvičem z Pardubic do Pardubic přes Polsko asi 350 kilometrů. Bohužel přesuny probíhaly odpoledne a k večeru, takže žádná valná fotodokumentace nevznikla. Těch několik málo použitelných fotekj najdete v galerii, kterou otevřete kliknutím sem nebo na náhled níže. Kromě auta tam najdete pár obrázků železničních, protože "zamračené" a "dvěstědvaašedesátky" u nás na koridoru už opravdu moc nepotkám. Houkání vlaků u zastávky Ramzová a zvuk jejich motorů nám ostatně dělaly výraznu zvukovou kulisu po celé tři dny pobytu, protože hotel leží u hlavní silnice přesně na úrovni zastávky.
A jedna zpráva trolejbusová, kterou už mnozí víte - na vyřazení jsou navrženy trolejbusy 305, 351, 356 a 357. Zůstanou tak poslední dva provozní "ceduláky" - u trolejbusoškoly oblíbená 306 (14Tr11/6 z roku 1991) a nedávno prohlídkou prošlá 362 (14Tr13/6 z roku 1993). Minimálně o dva vyřazené trolejbusy projevil zájem DP Jihlava. Úplně na konec malá zpráva autobusová - novou celovozovou reklamu na firmu Holcim má autobus 168. Foto doplním později.
A jedna zpráva trolejbusová, kterou už mnozí víte - na vyřazení jsou navrženy trolejbusy 305, 351, 356 a 357. Zůstanou tak poslední dva provozní "ceduláky" - u trolejbusoškoly oblíbená 306 (14Tr11/6 z roku 1991) a nedávno prohlídkou prošlá 362 (14Tr13/6 z roku 1993). Minimálně o dva vyřazené trolejbusy projevil zájem DP Jihlava. Úplně na konec malá zpráva autobusová - novou celovozovou reklamu na firmu Holcim má autobus 168. Foto doplním později.