23. července 2005 - Bílá je dobrá, ale krémová je lepší...
... řekli si asi v Kooperativě a nechali si změnit reklamu na trolejbusu 377. Ten byl od zařazení stále jen "jejich", reklamu dostal ještě před prvním výjezdem na linku. Služivá bílo-zelená reklama na něm vydržela tedy celých šest let. Ovšem to co je na trolejbusu teď se dá vysvětlit pouze tím, že reklamní manažer Kooperativy zešílel. Celá spodní polovina trolejbusu je olepená krémovou fólií, na které jsou neuvěřitelně malá a nevýrazná loga a adresy Kooperativy. Zepředu a zezadu není rafinovaně nic, jen krémová plocha. Opravdu velmi nápadité - hned to každého osloví. Takhle si tedy představuje inzerent celovozovou reklamu (porovnej s a-158 vedle):
V plné "kráse" je k vidění na stránce trolejbusu 377.
V plné "kráse" je k vidění na stránce trolejbusu 377.