7. dubna 2008 - Měníme historii
Na základě bádání v historii pardubického trolejového vedení byla zjištěna další nová skutečnost. Točna u hlavní brány v Semtíně, která podle bývalých pracovníků DPmP byla vypuštěna z původního projektu a realizována až po úpravě celého náměstí v roce 1958, byla v roce 1951 nebo 1952 skutečně namontována a ještě v létě 1952 jako nepotřebná opět snesena. Důkazy k tomu jsou velmi průkazné a zapadají do poznámky na okraji projektu (Viz Projekt Semtín 1951). Text článku o točnách v Semtíně byl proto opraven a navíc doplněn o nejnovější informace, a vy si ho můžete přečíst zde ve "verzi 2008".
K vrakům pardubických trolejbusů jsem už dávno chtěl přidat tenhle diák kolegy OČ, ale chybička se vloudila a tak teprve teď - je to trolejbus 8Tr8 číslo 134 focený v roce 1989. Další vraky zde.
K vrakům pardubických trolejbusů jsem už dávno chtěl přidat tenhle diák kolegy OČ, ale chybička se vloudila a tak teprve teď - je to trolejbus 8Tr8 číslo 134 focený v roce 1989. Další vraky zde.