1. dubna 2009 - Ještě jedna zásadní novinka
Poznámka - autor je tohoto textu webmasterovi znám, ovšem kvůli utajení jej neuvádím.
Vážení kolegové, nemohu odolat, a musím se s vámi podělit o unikátní záběr z prvních jízdních zkoušek zatím přísně utajovaného projektu t. zv. "E - Bahn". V odborných kruzích je takto zkratkovitě označována zcela revoluční konstrukce jednopólového trolejbusu, v němčině "Einpool - Bahn" ( z čehož vychází svrchu uvedená zkratka ). Naprosto převratné řešení, které přinese zcela netušené možnosti rozvoje tohoto dopravního prostředku, je však s ohledem na konkurenci, a pochopitelně i velmi významné vojenské a válečné využití, podrobeno nejvyššímu stupni utajení. K prvním provozním zkouškám byly po dlouhém váhání vybrány Pardubice. S nasazením vlastního života a v dokonalém přestrojení se mi podařilo pořídit tento unikátní a neopakovatelný záběr, který dávám nezištně k dispozici.
Vysoký stupeň utajení potvrzuje i naprostá autoprázdnota kolem zkušebního vozu. Konec konců není divu, když uvážíme očekávané tvrdé dopady pro výrobce trolejí a trolejových konstrukcí. V městech s tramvajovou dopravou pak pochopitelně hrozí prakticky likvidace tohoto dopravního prostředku, neboť E-Bahn může tramvaje nahradit okamžitě - vše potřebné je ihned k dispozici, a to bez jakýchkoliv úprav. Je potřeba velmi bedlivě sledovat další vývoj tohoto směru trolejbusové dopravy !
Vydáno rovněž prvního apríla LP 2009
Poznámka webmastera - na snímku je vidět zkušební vozidlo dokonce v režimu "autopilot", kdy pouze varovné blikače upozorňují na to, že vozidlo jede bez lidské posádky.
Vážení kolegové, nemohu odolat, a musím se s vámi podělit o unikátní záběr z prvních jízdních zkoušek zatím přísně utajovaného projektu t. zv. "E - Bahn". V odborných kruzích je takto zkratkovitě označována zcela revoluční konstrukce jednopólového trolejbusu, v němčině "Einpool - Bahn" ( z čehož vychází svrchu uvedená zkratka ). Naprosto převratné řešení, které přinese zcela netušené možnosti rozvoje tohoto dopravního prostředku, je však s ohledem na konkurenci, a pochopitelně i velmi významné vojenské a válečné využití, podrobeno nejvyššímu stupni utajení. K prvním provozním zkouškám byly po dlouhém váhání vybrány Pardubice. S nasazením vlastního života a v dokonalém přestrojení se mi podařilo pořídit tento unikátní a neopakovatelný záběr, který dávám nezištně k dispozici.
Vysoký stupeň utajení potvrzuje i naprostá autoprázdnota kolem zkušebního vozu. Konec konců není divu, když uvážíme očekávané tvrdé dopady pro výrobce trolejí a trolejových konstrukcí. V městech s tramvajovou dopravou pak pochopitelně hrozí prakticky likvidace tohoto dopravního prostředku, neboť E-Bahn může tramvaje nahradit okamžitě - vše potřebné je ihned k dispozici, a to bez jakýchkoliv úprav. Je potřeba velmi bedlivě sledovat další vývoj tohoto směru trolejbusové dopravy !
Vydáno rovněž prvního apríla LP 2009
Poznámka webmastera - na snímku je vidět zkušební vozidlo dokonce v režimu "autopilot", kdy pouze varovné blikače upozorňují na to, že vozidlo jede bez lidské posádky.