www.trolejbus.cz - sekce o autech
Plně funkční v IE 5.5, Opeře 7.1, Mozille 1.6 a vyšších verzích (doporučeno 1024 x 768 bodů)

Fotogalerie PSHŽD -- Moskvič Klub Pardubice -- Stránky trolejbusu 353 -- PSHŽD -- DPmP a.s. -- Dacia Solenza -- SPVD -- Hosting Sinus.cz

 PUK 31-92  [1993-1994] Škoda 1000MB, rok výroby 1968

Trolejbus.cz > Naše auta > 1000 MB

Na vojně v Kolíně jsem dostal nabídku od spoluvojáka vyššího cyklu k zakoupení solidního "embasa" za 4,5 tisíc. Nějak jsem je schrastil - dodnes nevím jak - a stal jsem se majitelem elegantního vozu Š1000MB. Byla to jakási exportní verze s anglicky popsanými kabelovými svazky a například s (nezapojeným) hlídáním hladiny brzdové kapaliny či automatickým sytičem. Auto jsem koupil v lednu, v únoru mi ho ukradli, v dubnu jsem ho našel. Následně parkovalo až do října na Policii. Když mi ho konečně vrátili, vznikl obrovský problém se znovuzprovozněním. Auto jsem totiž z kraje roku nestihl přehlásit a loupežníci z něj ukradli značky a přerazili čísla. Nakonec jsem v Praze vyfasovat nová čísla (AEK a dál si je nepamatuju), abych je vzápětí v Pardubicích vyměnil za pardubická. Do toho se začaly ozývat problémy s motorem, kterému odstavení u policajtů nedělalo dobře. "Naštěstí" tou dobou sestra zrušila rodinnou Š100L (viz níže), takže jsem si pomohl k lepšímu motoru. Ačkoliv stroj jezdil spolehlivě, měl jsem ho už plný zuby a příští rok v létě jsem ho prodal za 5000 Kč. Na památku jsem si z něj sundal tažné zařízení, které potom posloužilo na dalším stroji. Ostatní věci (rádio, kulaté chromové mlhovky, potahy..) zmizely už při krádeži.


V období bez značek
po ukradení auta

Tak to gesto je předčasný,
zkrat byl nakonec úplně jinde

Na dovolené v roce 1994.
Přední kapotu mi nabořil zloděj,
proto ta podivná šedivá

léto 1994

léto 1994

léto 1994

 

Naše další automobily zde

aktualizace této stránky: 07.08.2012 , http://www.trolejbus.cz