Obsahuje schémata sítě o rozchodu
600mm (stav 1929/30) a 760mm (stav 1939)
Při rozlišení obrazovky menším než 1024x768 se zobrazí pod plánky další
posuvníky ...
Z důvodů velkého rozměru původního plánku je rozdělen na dvě části - spoj označen X
Poznámky:
A - předpokládaný směr provizorní drážky k letišti v roce 1937
B - původně složiště, pak pravděpodobný výchozí bod drážky k letišti
C - tvar oblouků volen s ohledem na plánované křížení se státní dráhou do
Chrudimi
D - přibližné vedení dráhy do roku 1929
E - původní projekt počítal s poněkud delší smyčkou
Z důvodů velkého rozměru původního plánku je rozdělen na dvě části - spoj označen X
Poznámky:
A - sklad NZ s přesuvnou pro rozchody 600 i 760 mm
B - odbočka k zasypávání starého říčního ramene
C - neověřená odbočka pro stavbu 3. koleje státní dráhy
D - cvičení přechodu BN-vlaků z kolejí na silnici a opačně
E - provizorní složiště Hůrka (okolo roku 1935)
F - neověřený cvičný úsek
G - složiště "Halda"
H - cvičiště trhavinových destrukcí
Drážka je zakreslena nekompletně
Maoa je stažená z http://mapy.opevneni.cz