Pokud nepočítáme ex-hradecké trolejbusy 307 a 308, které jsou z roku 1985 a rekonstruovaný trolejbus 334 z roku 1987, je potom nejstarším trolejbusem v původním stavu vůz 14Tr08/6 číslo 337 z roku 1989. Při poslední vlně vyřazování přežil pouze díky tomu, že nese reklamu (Grand, mimochodem stejná je na
a-134). Jeho "sourozenec" číslo 338 už odjel do Archangelska, trolejbus 339 stojí odstavený v DP a do provozu už nezasáhne. O tomto víkendu víkendu jsem si s trolejbusem 337 zajezdil, a musím uznat, že na svých 15,5 roku je v relativně dobré kondici. Jezdí se s ním mnohem příjemněji, než například s rekonstruovanými tr 334 nebo třeba 347. V sobotu se mi ale přededla typická závada vozů této série, které mají pohon kompresoru spínaný elektromagnetickou spojkou. Při jednom jejím sepnutí ulítaly hned dva řemeny, vzaly sebou i řemen od alternátoru a kabely k němu. Obrázky na
stránce trolejbusu 337.